poniedziałek, 13 stycznia 2014

Parolog




*Martina*


  Mam 17 lat a niedługo kończę 18. Moja siostra Mechi kończy za dwa dni 19. Właśnie lecimy do Buenos Aires. Nasz tata kupił nam tutaj dom ponieważ dostałyśmy propozycje uczenia się w prestiżowej szkole muzycznej. Będziemy mieszkały z synami kolegi mojego taty. A dokładnie z Jorge i Diego. Są w wieku Mechi. Z opowiadań taty bardziej spodobał mi się Diego a Mechi Jorge ale jeszcze wszystko się może zmienić. 


2 godziny później

Właśnie dojechałyśmy pod dom. Chłopacy już tutaj są bo widzę samochód.
- To co siostra, wchodzimy? - Spytała Mechi po czym nacisłam  na klamkę od drzwi . Weszłyśmy do środka i zobaczyłyśmy dwóch uśmiechniętych od ucha do ucha brunetów.

______________________________________________________________________

Oto Parolog jest bardzo krótki ale nie miałam na niego pomysłu 1 i 2 rozdział mam już prawie napisany tylko muszę dac małe poprawki :)
Więc powinien się pojawić niedługo :)
// Kejti<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz